Vi har nu en løsning på problemet med de e-mailadresser, der ligger på domænet 2765.net. Desværre er det ikke den løsning, vi gerne ville have, men vi har prioriteret at få alle i gang med deres e-mail inden påsken.

Det betyder, at alle, der hidtil har haft en mailadresse på 2765.net, fremover har adressen frugtvangen.net. De kan altså sende og modtage e-mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Der skal ikke ændres noget i den nuværende opsætning af mailprogrammer. Brugeren skal blot logge på som hidtil.

Denne løsning får alle på e-mail igen. Men det er nødvendigt, at den enkelte informerer alle sine kontakter om, at man har fået ny adresse. I den forbindelse er det vigtigt at huske at ændre adressen på fx borger.dk og/eller e-boks, så man også fremover bliver adviseret om, at der er kommet digital post.

Vi foreslår, at I undlader at sende en samlet mail med alle jeres kontakters mailadresse i feltet Til. Skriv i stedet jeres egen mailadresse i feltet Til. Modtagernes adresser skriver I i feltet Bcc. På den måde undgår I at offentliggøre alle jeres kontakters e-mailadresser.

Vi har stadig ikke fået en forklaring fra Speednames på, hvad der er gået galt. Og vi frygter, at der kan gå nogen tid, inden vi igen kan bruge domænet 2765.net. Derfor har vi ikke set anden udvej end at iværsætte den ovenfor beskrevne løsning.

Vi er opmærksomme på, at det har været til stor gene for de berørte, og vi håber, at I forstår, at ovennævnte er det bedste vi kan gøre her og nu. Derfor beder vi også om, at I undlader at ringe til os.

Mvh Preben Skovbjerg
Bolignet Frugtvangen

 

-------------------------------------------------

 

Vi har i øjeblikket et problem med de e-mail-adresser, der ligger på domænet 2765.net. Brugerne kan sende e-mails, men modtager ikke e-mails.

Årsagen er, at Speednames, der administrerer vores domæner, i deres system har fratages os ejerskabet af domænet. Hvorfor, kan de ikke umiddelbart forklare os, men de er i gang med at undersøge årsagen.

I mellemtiden arbejder vi sammen med Dansk Kabel-TV på at finde en løsning, så brugerne igen kan modtage e-mails. Desværre kan vi pt. ikke give en tidsramme for dette.